Groups Home » Other » We Art Karbon

Information

You May Also Like

Social Share

Albums

Most Liked Photos

  • 1 like
  • 1 like

Information

Social Share

Updates

  • These are a few of my Art pieces
    Follow @www.instagram.com/shesofab
  • Michael  Flowers
    Michael Flowers joined the group We Art Karbon:
    We Art Karbon
  • Made these in 2014. Had just turned 12, not a great painter. Ya'll know my forte is drawing but I got the references from the Microsoft FreshPaint App on my laptop.
  • I can't seem to post photos. I tried posting two just now...
  • I made these in 2014. I had just turned 12. Some of ya'll might recognize that their references are from the Microsoft Freshpaint App. I'm not a pro painter, as ya'll know my forte is drawing.
  • Hey yall. Please leave any comments. Am self taught.
  • We Art Karbon
    Jaguar head
  • We Art Karbon
    What ya'll think. I actually took time on this cuz I wanted it to have a gewd amount of detail. So it took probably around 40 mins.
  • Sasha Williams
    Hey art fam. Here's my first submission. It's not finished yet but hope u like.
    Acrylic on canvas.
    • Saleena Bullard and 9 others reacted on this.
    • Sasha Williams
      Sasha Williams Lol I'll use my other phone to take a pic next time. I forgot how 🗑 this phones camera is.
    • Sasha Williams
      Okai Nansiaka 🙌🏽👏🏽 yeye this group is coming along, so surreal
  • We Art Karbon
    Quick sketch of a panda (from reference) eating bamboo
    Looks like he/she is playing a flute
    I did a second layer of the fur texture and tried to reduce the hardness of lines over the white parts, to avoid that cartoony look. Cuz there are no flat lines...  more
  • So the proud geek 🤓 in me created a language. It's been cooked up for the past 3 years. I've learned so much about how language works by trying to create one. I now realize a lot of things are like that. But anyway this says "nanti" which means...  more
  • Abstract bamboo house.
    Btw I love bamboo houses and the idea of them.
  • What do yoy think this means? I'd like to see your input and how you comprehend/perceive this.
    • khadija Collins and 1 other reacted on this.
    • Okai Nansiaka
      Sudan Maat It meanz \"Did I say that out loud?\" Your thoughtz exposed.
    • Okai Nansiaka
      Okai Nansiaka Hmmm, interesting perception. 🤔 I like that. Wow. Thank you.
  • Two of my favorite animals. Semi-old sketches from late last year. I did other cats. I'll post those too.
  • Made in MS Paint. The female face is made with 0 straight lines. The male face is made with 99.99% straight lines.
    As seen in the metatron's cube. The male part is the hexagon and triangles. The female part is the circles as well as in the flour of life.
  • First one I call the Hellcat (Or should it be Heliocat meaning "Suncat" second one has no name/label
    • Sudan Maat reacted on this.
    • Okai Nansiaka
      Okai Nansiaka Btw neither were planned/outlined/pencil sketched. I decided to wing it.
      • Jun 7
  • I colored it. I'm not usually confident in adding colors but I went for it with this one.