• Rory Duncan
    So while the world and too many of my people are paralyzed with the horrors of what's happening in the #UkraineWar, showing limitless empathy and compassion and concern for the nations involved in that situation, there are things happening to people in...  more
  • Rory Duncan
    So I'm watching the Africa Daily News channel and this comes across my screen. But not one mention of any African wars/armed African conflicts🤔. Da fuck‼️ Sooooooooo on a continent with wars and conflicts that go back to the 90's you have a news...  more
  • Rory Duncan
    • Christopher Lavender reacted on this.
    • Rory Duncan
      Christopher Lavender It’s even deeper than that it’s spiritual they want our souls because they can never be us
    • Rory Duncan
      D Reigns Omg I just posted one but it was twins
  • Rory Duncan
    Repost from the good sister @staroromia3

    These gods have a great sense of humor. And this shit is funny🤣. But it ain't funny all. These are actual being stated.

    #B1🖤 #Skinfolk #Black #blackdiaspora #blackissues #blackmatters #blackyouth...  more
    01:15
    Repost from the good sister @staroromia3 These gods have a great sense of humor. And this shit is funny
  • Rory Duncan
    🗣🔊SKINFOLK STOP THE SCHISMS

    Without the sacrifice it took of our elders this generation wouldn't have access to the money it takes to pay for therapy or even be allowed into the homes and buildings where therapists do their work. It's great...  more
    • Isom Harris and 1 other reacted on this.
    • Rory Duncan
      ONAWA I'd agree with you this mess here
    • Rory Duncan
      Tha Warrior Prince Now I understand your point but I have to disagree. The reason why the elders got shit done is because people were real with them. Honorable Minister Louis Farrakhan once said it himself the elders have become the products of pharaoh. Meaning a lot of...  more View 1 Reply
    • Rory Duncan
      Isom Harris Man O Man this is a good one. Can I pick all the above. There are young people knocking it out the park these days and there are young people that are agents of chaos and destruction. There are some elders that should be quiet and sit this one out as...  more
  • Rory Duncan
    Reposted from @therealboycewatkins

    A team of international researchers, including from India, have found that the COVID-19 virus' contains a tiny chunk of DNA that matched the sequence patented by Moderna three years before the onset of the...  more
  • Rory Duncan
    🗣Skinfolk‼️........
    Fuck all that other weak shit they told you it was and hyped you up on. This is the definition of what "Black Excellence" truly is.
    That bag ain't gonna do a damn thing for you if your mind ain't right.

    #B1 #blackdiaspora...  more
  • Rory Duncan
    🤔So..........that was all y'all wanted out of the deal Jay Z did with the good ol' boys of the NFL skinfolk?
    The deal that was supposed to spearhead a change initiative in the US through the support of the league.
    Same league that Skinfolk (70% Black...  more
    • Isom Harris and 2 others reacted on this.
    • Rory Duncan
      Isom Harris Yep that is exactly what was wanted. I got 5 bucks that says contracts are about to get fucked up
      • Feb 13
  • Rory Duncan
    The master teacher Dr. Neely Fuller Jr. was prophetic with this one.

    #B1 #blackdiaspora #black #skinfolk #blackissues #blackmatters #blackyouth #blackwomen #blackmen #DontLetEmFoolYa #DoTheKnowledge
    📚👀+🧠×repetition=
  • Rory Duncan
    It ain’t that he has to. That's not what it's about for me. But why wouldn't any skinfolk in his position or better not want to?

    We throw 'Black Excellence' around all the time and place that label on skinfolk who don't have a fraction of his concern...  more
    00:58
    It ain’t that he has to. That's not what it's about for me. But why wouldn't any skinfolk in his position or better not want to? We throw 'Black Excellence' around all the time and place that label on skinfolk who don't have a fraction of his concern fo...
    • I Love You Like A Fat Kid Loves Cake and 1 other reacted on this.
    • Rory Duncan
  • D Reigns
    this seriously makes me so angry i want to puke 🤬😡🤬😡🤬🤬😡🤬😡🤮
    Rory Duncan
    They're literally throwing it in our faces and we are still not connecting the dots and peeping game🤦🏿‍♂️🤦🏿‍♂️🤦🏿‍♂️

    #CriticalThinkingIsCruicial #BlackHealthMatters #B1 #blackdiaspora #blackyouth #blackwomen #blackmen...  more
There are no more results to show.