Mirar
Eventos
Mercado
Páginas
Más información
Posts
Usuarios
Grupo
Foro
Financiaciones
Every September when I go Home to Cuba....2Pac's Hail Mary Be On Blast in Granny's House....she Loves 2Pac....and it Be on REPEAT!!!!!!!!!!!!!!! And she will Rap it in Spanish..... I love my Family.... 🤣 🤣 🤣 🤣
Yep this is ME.... Everyday!!!!! 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
https://www.youtube.com/live/i....jwVFkjbL1Q?feature=s
I'm trying to have the same amount of money my son thinks I got
Cargar más
Está a punto de comprar los artículos, ¿desea continuar?